Logos učiteljica je organizacija koja djeluje četiri godine. Iz dana u dan rastemo i obogaćujemo svoj program kako bismo odgovorili na postojeće potrebe školaraca. Učenici tako mogu zavoljeti lektiru ili matematiku na našim radionicama ili kontinuirano i individualno raditi za školu s Logos učiteljicom.
Od početka svog djelovanja, objavili smo nekoliko publikacija, ostvarili niz uspješnih suradnji s medijskim tvrtkama i najvažnije, marljivo radili s brojnim malim i malo većim učenicama i učenicima, na njihovo i naše zadovoljstvo.
Spomenuli smo što radimo, ali ono što razlikuje Logos učiteljicu od instruktora, učitelja u školi i sličnih programa je način na koji radi s učenicima.
Logos učiteljica je, naravno, učiteljica. Ima puno znanja i voli ga prenositi drugima.
Osim što Logos učiteljica zna što treba naučiti, ona zna i kako učiti . U radu se odmičemo od „bubanja napamet“ i pomažemo djetetu razviti vještine u četiri segmenta bitna za postizanje školskog uspjeha: organizacija, koncentracija, motivacija i tehnike učenja, o čemu ćemo svakako više pisati. Cilj ovakvog pristupa je pomoći djetetu u razvoju vještina potrebnih za samostalan rad.
Kako bismo otkrili koji je najbolji način učenja, u radu najprije nastojimo otkriti što učenika pokreće, koje su vanjske i unutarnje prepreke u učenju i motivaciji, što su njegove jake strane, gdje leži skriveni potencijal. Svako dijete treba i zaslužuje inidividualan i cjelovit pristup kako bi osvjestilo i ostvarilo svoje sposobnosti i talente. Upravo takav pristup ostvarujemo u našem radu.
A u podlozi svega je logos. Jedno od značenja ove grčke riječi je smisao. Ako ne znamo smisao onoga što radimo i učimo, teško ćemo se motivirati i još teže veseliti tome. Logos učiteljica nastoji učeniku otkriti zašto nešto uči kako bi učenje bilo uspješno, povezano i svrhovito. A upravo zato što je otkrila smisao onoga što radi, naše učiteljice ostvaruju velike uspjehe u svom radu.